Selasa, 27 Julai 2010

22 minggu


hari ni da 27 julai 2010, so da 5 minggu 2 hari, bersamaan dengan 37 hari aku berpraktikal bersama firma hmsar enterprise.. da sebulan lebih da tp 2 adalah tempoh yang x sampai suku pown tempoh sbenar ak aku kne praktikal..xsabar aku nak abis kan praktikal nie, bkan sebab x suke tp ak rase bosan sangat dok kat sni. x cam kat kuantan klu boring ak ley kuar g tgk wayang kew men boling kew, lagi pown ramai mmbr ak kat sne. mmg ade baik nyer ak praktikal kat jerantot, aku ley jimat duit tp ak di bawah pemerhatian parent ak. ak x bebas la.
aku xley balik lambat,lebih dari kul 12, kul 11 je mesti mak ak da tepon, klu ak g mane2 cnth nyer g jumpe kwn kew(awek) huhuhh, mesti mak tepon soh balik cepat..adoi....tensyen sebenar nyer..bkan ak xske mak aku wat cam2, mmg la ape yang dia wat 2 btol, tp klu da banyak kali sangat anak dia nie jadi rimas la...sori ma..i luv u...hehehehe..
ak nie da cam pompuan la dok kat umah jer, xcam mmbr2 ak yang len, ak nak gak rse kebebasan cam orang len, ak nie da 20 tahun, mmg la x banyak pengalaman g kan tp klu da di sekat camni camne ak nak timbe pengalaman tol x???korang jangan pk lain ek, ak bkan nak salah kan mak ak, ak sayang mak aku, cme 2 je la mak ak nie terlampau sayang kan aku kot..hahahahaah cepat la praktikal nie abis, ak nak bebas.....
tp kan ble da bebas ak rse cam kosong plak, perlu plak famly..manusia nie kan x pernah puas..biase la..pape pown aku happy an famly ak skunk wlu pown ak terpakse ikut je cakap dorang skunk, ak redho jew..xmao ooo jd anak derhaka...
em skunk aku ad lagi 16 minggu 5 hari...jaoh lagi oooo...copek la sket...den da x sabau da ni oiiiiii!!!!!

2 ulasan:

  1. bgos.....jgn jd ank derhaka cm aq ni...dgr ckp mak bkp ko tau.....huhuhuhu...
    dok umh ea bang....jgn blik lmbt2..nty mak babab.!
    hahahahahahahaha....:))

    BalasPadam
  2. mak ai dh mcm brain storm dh aku tgk ko kira LI...huhuhu

    BalasPadam