Khamis, 29 Julai 2010

TARGET LOCK...!!!!!!!!




ape target korang lam mase terdekat nie..??? sume orang ade target kan, ak pown ade gak..target ak dalam mase terdekat nie ialah nak memiliki sebuah camera SLR NIKON D3000..jadi untuk mencapai impian aku 2 ak telah memebuat plan yang amat teratur ditambah pula dengan azam yang amat tinggi da semangat yang berkobar2..hahahahha(macam sharahan hari merdeka plak).harap semua yang aku rancang nie berjalan dengan lancar la..
1st-di sebabkan sekarang ak tidak mempunyai duit yang mencukupi untuk aku mencapai hasrat aku 2 so ak telah pown membuat keputusan berkerja sambilan di sebuah kedai makan di jerantut, gaji xde la banyak mane pown, tp ok la nak wat beli camera 2.
2nd-klu kerja saja tp xpandai uruskan duit xjadi gak kan so ak telah membuat jadual kira2 dan taget bilakah akan tercapai hasrat ak 2..bajet yang perlu ad dalam 1700, so oleh itu akan memerlukan 3 bulan untuk mengumpul duit tersebut, bese la gaji kecik. wat mase nie target utama aku ialah nikon d3000 tp sume 2 berkemungkinan akan berubah mengikut mase..aku xdapat la alagi nak berchatting dan menulis blog di waktu malam, ak akan menulis blog pd waktu kerje..hahhahahaha...kepada rakan2 aku yang mempunyai mis yang same, ak harap korang pown berjaya an target korang....peng peng peng...!!!

1 ulasan:

  1. wes bagus tu..
    tp tlg delete folowers ko yg emel ak.. trslh wat td

    BalasPadam